Vidaus taisyklės:
.
1. Rezervacijos tvarka
Vizitas turi būti iš anksto rezervuotas telefonu, el. paštu arba naudojantis internetinėmis programėlėmis Facebook ar Instagram.
2. Atvykimo laikas
Klientas prašomas atvykti 5 minutėm anksčiau prieš paskirtą laiką.
Pavėlavus daugiau nei 10-15 minučių, masažo trukmė trumpinama, bet paslaugos kaina išlieka ta pati.
3. Rezervacijos atšaukimas arba pakeitimas
Rezervaciją galima atšaukti arba perkelti ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki paskirto laiko.
Nepateikus pranešimo apie neatvykimą arba atšaukus rezervaciją likus mažiau nei 24 valandoms, klientui bus taikomas 50% paslaugos mokestis.
4. Avanso mokėjimas
Klientai, neatvykę be išankstinio pranešimo, privalo sumokėti avansą už būsimus vizitus.
Avanso dydis sudaro 50% planuojamos paslaugos kainos. Jis nėra grąžinamas, jei rezervacija atšaukiama likus mažiau nei 24 valandoms.
5. Kliento atsakomybė
Klientai privalo pateikti teisingą informaciją apie savo sveikatos būklę. Jei yra kontraindikacijų masažui, būtina apie tai pranešti iš anksto.
Kabinete prašoma laikytis švaros ir pagarbos darbuotojams bei kitiems klientams.
6. Gero masažo namai pasilieka teisę:
Atsisakyti teikti paslaugas klientams, kurie negerbia taisyklių arba neatvyksta į rezervuotus vizitus be pranešimo.
Neatvykus ir nepranešus, registruojantis antram kartui prašysime sumokėti avansą.
.
Dėl dovanų KUPONŲ.
1.Dovanų kuponų naudojimas
Dovanų kuponas nėra grąžinamas ar keičiamas į pinigus. Pinigai už nepanaudotą Dovanų kuponą nėra grąžinami. Pinigų likutį galima išnaudoti procedūroms su priemoka arba kosmetikai įsigyti.
Dovanų kuponas galioja tik rezervuotam laikui.
Rezervaciją galima atšaukti arba perkelti ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki paskirto vizito.
Kuponas galioja 10mėn. Per šį laiką turite spėti užsiregistruoti.
Registruojantis prašome turėti dovanų kupono numerį.
2. Neatvykimas ir nepranešimas
Jei klientas neatvyksta į rezervuotą laiką ir apie tai nepraneša, dovanų kuponas yra laikomas panaudotu.
3. Išimtys dėl ligos ar nenumatytų aplinkybių
Jei neatvykimas susijęs su liga ar nenumatytomis aplinkybėmis, būtina kuo skubiau informuoti masažo kabinetą. Tokiu atveju gali būti suteikta galimybė perplanuoti vizitą, jei pranešta likus ne mažiau kaip 4 valandoms iki paskirto laiko.
4. Atsakomybė už kupono galiojimą
Klientas atsako už kupono galiojimo laiką. Praleidus vizitą be pranešimo, naujas kuponas nėra išduodamas, o praleistas vizitas laikomas suteiktu.
Dėl dovanų kuponų įsigijus pas mūsų partnerius Gera dovana, Dovanų sala ar kitus, pasibaigus jų galiojimui prašome dėl pratęsimo kreiptis į juos.
.
NUOŠIRDŽIAI PRAŠOME, jei neatvyksite – praneškite kuo anksčiau. Specialisto laikas Jums rezervuotas, jis Jūsų laukia. Neatvykus ir nepranešus arba pranešus pora valandų iki vizito atimame kitų klientų galimybę registruotis ir specialisto darbo valandas. Pasitaiko, kad klientai dažnai taip elgiasi, todėl kuponus anuliuosime.
Ir AČIŪ mūsų klientams, kurie vėluodami net ir 5 minutes paskambins ir praneš, kad atvyksta!
.
Gerbkime savo ir kitų laiką.